Όποιος συλλογίζεται σχετικά με τη διαφήμιση, σκέφτεται πρώτα τις εικόνες: αλλά είναι αυτό πραγματικά αλήθεια; Όχι, πρώτα σκεφτόμαστε μία λέξη. Είτε πρόκειται για ένα όνομα, ένα προϊόν, μία ιδέα. Και μετά αρχίζει το θέατρο να μυαλού μας να γεμίζει με εικόνα και ήχο. Και τι συμβαίνει με τους πελάτες σας, οι οποίες αναζητούν συνέχεια διάφορα πράγματα στο Διαδίκτυο: Και αυτοί δεν μπορούν να πληκτρολογήσουν μία εικόνα στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους για να πάνε εκεί που θέλουν.
Αλλά είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν λέξεις.
Γι αυτό δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάτε τη σημασία του κειμένου των ιστοσελίδων σας. Το κείμενό σας πρέπει να μπορεί να κάνει πολλά πράγματα: να ξυπνά το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να τους κάνει να θέλουν να συνεχίσουν το διάβασμα, να συνεχίσουν την περιήγηση στις προσφορές σας και τελικά να προβούν σε κάποια αγορά. Ακόμη και οι αγορές που συχνά κάνουμε online χωρίς καν να το καταλαβαίνουμε, δεν επιτυγχάνονται εκ μέρους του πωλητή επειδή οι εικόνες είναι ωραίες, αλλά επειδή οι πληροφορίες που δεχόμαστε ως πελάτες είναι καλά διατυπωμένες και επικεντρωμένες στην ουσία ενός θέματος. Εκτός από αυτά, το κείμενο πρέπει να είναι συμβατό με τους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης, για να μπορεί να επιτευχθεί μια καλή κατάταξη στη λίστα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Αναλύουμε την αγορά σας από κοινού με τον συνεργάτη μας, τη συντακτική ομάδα Bluthard και προσαρμόζουμε τα κείμενά σας κατά τρόπο ώστε να προωθούνται τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας στο Διαδίκτυο κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να έλκουν το ενδιαφέρον των πελατών.